خـدا را شکـر کنیـم
(( گلچین اطلاعات ))
سلام خوش آمدید از این پس شما یکی از دوستان من هستید منکه خوشحالم

خـدا را شکـر کنیـم

 

خدا را شکر که هر روز صبح باید با زنگ ساعت بیدار شوم، این یعنی من هنوز زنده ام

خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار میشوم، این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم

خدا را شکر که مالیات می پردازم، این یعنی شغل و درآمدی دارم و بیکار نیستم

خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم، این یعنی توان سخت کار کردن را دارم

خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند ،این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم

خدا را شکر... خدا را شکر... خدا را شکر

 گفتم : خدایا از همه دلگیرم .
گفت : حتی از من؟
گفتم: خدایا دلم را ربودند .
گفت : پیش از من ؟
گفتم : خدایا چقدر دوری !
گفت : تو یا من ؟
گفتم : خدایا تنها ترینم .
گفت : پس من ؟
گفتم : خدایا کمک خواستم .
گفت : از غیر من ؟
گفتم : خدایا دوستت دارم .
گفت : بیش از من ؟
گفتم : خدایا انقدر نگو من !
گفت : من توام , تو من ...



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت15:22---2 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی عباس عبدی ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


محمد پیرهادی
ساعت14:25---24 خرداد 1391
سلام آقا.
تبریک میگم.من لینک وبلاگتو تو وبلاگم گذاشتم.
انشالله که پیشرفت خوبی داشته باشی.


MOBIN
ساعت11:08---6 فروردين 1391
☻☺♥♠ســال نــو‎‎برشــماوخوانــواده ی مـحـتـرمـتان مــبــارکــ☻☺♥☺دوست عزیزوب خوبی داری اگه خواستی به این آدرس یک سربزنwww.sorena.a.loxblog.com

زیبا قاسمی
ساعت11:59---18 بهمن 1390
با عرض سلام
مطالب مفیدی دارین از بعضی مطالب با اجازه شما استفاده خواهد شد.ممنونم شما هم یه سری بزنین مفتخر میکنید


علی
ساعت0:02---5 بهمن 1390
سلام
خسته نباشی
واقعا وبلاگ قشنگی داری
وقت کردی به منم سر بزن
راستی اگه شد منو با عنوان وبلاگم لینکم کن بعد بگو منم تورولینکت کنم


mostafa loo loo
ساعت12:49---27 دی 1390
سلام خسته نباشيد

لطفا اگه ميشه با هم تبادل بنر کنيم شما بنر من رو بزارين تو وبتون منم بنر شما رو چتوره؟

کد را از اين آدرس دانلود کنيد

http://s1.picofile.com/file/7251304943/kod_baner.rar.htm l


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: یک شنبه 5 بهمن 1398برچسب:,
ارسال توسط عباس عبدی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 44796
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 2